Underdog kanaal op youtube

Abonneer je om op de hoogte
te blijven van nieuwe filmpjes.

"Klik" op het icontje voor onze video's

Welkom bij coverband Underdog!

Coverband Underdog. Opgericht in 2005. Met bandleden uit Brabant en Zuid-Holland. Underdog is een enthousiaste, energieke, pure Pop en Rock Coverband. Met zangeres, drummer, twee gitaristen en bassist weet dit 5-tal elk publiek voor zich te winnen. Het repertoire is behoorlijk breed te noemen als je nummers van Anouk, Evanescence, AC/DC of Green Day voorbij hoort komen. Maar dan komt de wending als nummers van Pink, Queen, Police, Within Temptation, White Stripes, Kensington , Foo Fighters of Muse voorgeschoteld worden. Ook rockversies van Adele, Lady Gaga en Avicii komen voorbij. Het toont de drang van de band om zich breed te manifesteren en elk publiek iets van hun gading te bieden. De band repeteert steevast in Breda, waar alle nieuwe nummers ingestudeerd worden. De fans zijn in ieder geval enthousiast na elk optreden: “We hebben genoten van jullie optreden" "Wat stralen jullie veel energie uit" "Jullie maken er wel een show van, zeg!" "als echte rockbitch op The rocknight!" "Het is fijn om veel rock-variaties te horen op zo’n avond, en jullie speelde dat !! super !!” De band vindt het prettig om dit soort lovende commentaren aan te horen. Daar doen we het voor.

Underdog kanaal op youtube

dBekijk ons Promo filmpje "klik"op het icontje